کاربیدهای ایران ایرانی انتخابات ایرانیان

کاربیدهای: ایران ایرانی انتخابات ایرانیان احمدی نژاد حسن روحانی احمدی نژاد ریاست جمهوری نتیجه انتخابات انتخابات شوراها انتخابات ریاست جمهوری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار پزشکی آیا هر گروه خونی یک ورزش مخصوص به خود دارد؟

تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان‌طورکه همه ما می‌دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد.

آیا هر گروه خونی یک ورزش مخصوص به خود دارد؟

آیا هر گروه خونی یک ورزش مخصوص به خود دارد؟

عبارات مهم : بهترین

تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان طورکه همه ما می دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد.

اگر شما هم مثل خیلی از افراد دیگر عاشق ورزش هستید، بعد حتماً تاکنون آزمون ورزشی انجام داده اید، تا ببینید که چه ورزشی جهت شما بهتر است.

آیا هر گروه خونی یک ورزش مخصوص به خود دارد؟

شاید جهت شما هم این پرسش پیش بیاید که گروه خونی چه ارتباطی به نوع تمرین ورزشی دارد؟ گروه خونی به عنوان یکی از شاخصه های منحصر به فرد ژنتیکی جهت هر شخص محسوب شده است و باتوجه به گروه خونی که دارید بدنتان نسبت به غذاها و تمرینات ورزشی که انجام می دهید، تصویر العمل نشان خواهد داد.

در ادامه، تستی جهت شما طراحی کرده که با انجام آن بتوانید براساس گروه خونی تان، ورزش سودمند و مورد علاقه بدن خود را بشناسید.

تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان‌طورکه همه ما می‌دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد.

گروه خونی O

کسانی که دارای گروه خونی O هستند، همان انسان های اولیه بوده اند که تمام طول روز خود را به شکار گذرانده و با گوشت و پوست حیوانات گذران عمر می کرده اند.

بهترین تمرینات ورزشی جهت گروه خونی O

شما دارای روحیه بسیار نیرومند و ورزشکاری دارید و زیاد به دنبال ورزش هایی جهت تقویت بازوها و پاهای تان هستید؛ البته به خاطر اینکه دیگر عصر حجر تمام شده است و کسی به دنبال شکار نیست، بهتر است جهت برطرف کردن چنین نیاز ذاتی به سراغ تمرینات قدرتی شدت اوج مانند تمرینات اینتروال، دویدن و پلایومتریک بروید.

آیا هر گروه خونی یک ورزش مخصوص به خود دارد؟

بیشتر افرادی که دارای گروه خونی O هستند ترجیح می دهند که با ورزش، احساسات خود را بروز دهند. گروه خونی O زیاد از دیگر گروه های خونی دیگر، نیاز به ورزش جهت تخلیه استرس و هیجانات خود دارد؛ به طور کلی ورزش های قدرتی، حال شما را خوب خواهد کرد.

بهترین رژیم غذایی جهت گروه خونی O

بهتر است زیاد، کربوهیدرات و لبنیات مصرف نکنید؛ این یعنی همان رژیم غارنشینی یا پالئو!

تا چه حد درمورد تاثیر گروه خونی در زندگی فردی اطلاع دارید؟ همان‌طورکه همه ما می‌دانیم، تمرینات ورزشی باید براساس سطح تناسب اندام شخص باشد.

گروه خونی A

گروه خونی و DNA شما بسیار شبیه به کشاورزان دوران باستان هست، با وجود فعالیت روزانه ارزش زیاد به دنبال انجام فعالیت های آرام و با شدت کم بوده اند، مثلاً زیاد ترجیح می دادند تا کشاورزی کنند و گیاه های روییده شده است را درو کنند.

آیا هر گروه خونی یک ورزش مخصوص به خود دارد؟

بهترین تمرینات ورزشی جهت گروه خونی A

ورزش های قدرتی و شدتی باعث اوج رفتن سطح کورتیزول (که باعث استرس می شود) شده است و در نتیجه احساس کوفتگی و گرفتگی عضلانی خواهید داشت. عالی ترین تمرینات ورزشی جهت شما آن دسته از تمریناتی است که به آرامی و با تمرکز انجام می شود. بنابراین بهتر است به دنبال ورزش هایی مثل پیلاتس، یوگا، تای چی و تمرینات ایزومتریک باشید.

عالی ترین رژیم غذایی جهت گروه خونی A

بهتر است در برنامه غذایی خود، میوه و سبزیجات تازه بگنجانید؛ البته ماهی هم گزینش بسیار خوبی هست؛ حتماً ماهی را به برنامه غذایی تان اضافه کنید.

گروه خونی B

اجداد شما عشایر بوده و عادت به جابه جایی بسیار داشته اند. البته یکی دیگر از نکات مهم گروه خونی شما این است که اجدادتان به صورت گروهی، سفر می کرده اند.

بهترین تمرینات ورزشی جهت گروه خونی B

بهترین تمرینات پیشنهادی جهت گروه خونی B مشمول بر تمرینات هوازی و دوچرخه سواری یا تنیس هست؛ البته بهتر است این ورزش ها را به صورت گروهی انجام دهید.

بهترین رژیم غذایی جهت گروه خونی B

شما یکی از معدود گروه های خونی هستید که هیچ مشکلی با لبنیات نخواهید داشت؛ البته گوشت و میوه های تازه و سبزیجات نیز جهت عملکرد بدنتان بسیار بافایده است.

گروه خونی AB

گروه خونی شما ترکیبی از گروه خونی A و B بوده و خصلت های این دو گروه خونی در گروه خونی شما نیز وجود دارد.

بهترین ورزش ها جهت گروه خونی AB

بهتر است سمت تمرینات هوازی شدت اوج نروید، لیکن خیلی سریع مفاصل و عضلات تان دچار گرفتگی خواهد شد؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که ورزش های آرامش بخش و شدت پایین را دنبال کنید.

بهتر است به قدم زدن و پیاده روی، کوهنوردی، گلف یا کلاس های رقص بپردازید. یکی دیگر از شاخصه های این گروه خونی، فرو خوردن خشم هست، بنابراین کلاس های تای چی و یوگا نیز گزینه خوبی خواهد بود.

بهترین رژیم غذایی جهت گروه خونی AB

بهتر است رژیم غذایی تان سرشار از میوه های تازه، سبزیجات و غلات کامل باشد. چنانچه قصد چربی سوزی دارید مصرف گوشت قرمز را کم کردن دهید، ولی لبنیات بیشتری مصرف کنید. (چرا ورزش کلید چربی سوزی است؟)

نکات پایانی

دقت داشته باشید که شاید پاسخ بعضی از آزمون های ورزشی در مورد همه صدق نکند یا اینکه ورزشی جهت تان خوب باشد که هیچ علاقه ای به آن نداشته باشید. بهتر است با گزینش یک برنامه ورزشی شخصی در کنار رژیم غذایی مناسب به اندام ایده آل خود برسید.

فیتامین

واژه های کلیدی: بهترین | رژیم غذایی | برنامه غذایی | برنامه ورزشی | تمرینات قدرتی | تمرینات ورزشی | اخبار پزشکی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار